събота, 11 май 2013 г.

Всяко решение си има проблем

автор: Керстин Гир
издателство: Ибис
страници: 276 стр
цена: 10.90лв (в по-големите книжарници е възможно да я намерите намалена на 5лв)

Иска ми се да кажа, че това не е чиклит, защото нямах усещането за чиклит, въпреки че отговаря 100% на всички изисквания за този жанр. Много приятно, свежо и леко книжле, чете се някак си като песен, сякаш сама се чете, толкова непринудено е написана. В началото ми беше малко бавничка, предварително се подготвих за разочарование - какво, кога ще се самоубива най-сетне тази Гери, но не успя да ме разочарова, ха! :)
Бяха ми странни и имената, много странни, не съм свикнала с такива, това ми е първата немска книга, която чета (в съзнателния си живот) и в началото мислех, че трябва да се смея когато споменат нечия фамилия, докато не разбрах, че те просто така си се казват :) Керстин Гир е германка, нали, не се бъркам?
Главната героиня ми беше много симпатична. Може би нетипичното за другите чиклити, които съм чела, е че имаше толкова много герои и не ми беше никак трудно да ги различа и да запомня историята на всеки от тях - може би заради странните немски имена, или таланта на авторката, но при други книги съм се дразнила от толкова много герои и ми се е налагало да се връщам назад да си спомня кой кой беше. Тук, както казах, книгата си се чете сама!
Също така докато я четях въобще не се чудех какво ще стане в края. Нали, обикновено, се казва - "лека, свежа, предсказуема". Но тук някак си не ме и интересуваше какво ще стане на края, не я четях за да разбера края, четях я, за да разбера какво ще стане на настоящия ред!
И оформлението ми хареса, корицата, хартията беше някак различна, гладка... Май не съм чела друго на Ибис. Направо се чудя защо я намалиха,  не че нещо де. :)
Оценка 10/10 в графата на чиклитите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар