неделя, 30 юни 2013 г.

Добър ден, тъга

автор: Франсоаз Саган
издателство: Фама
страници: 144
корична цена: 12.00 лв
налична в Столична библиотека

За книгата:
Такава приятна атмосфера и с такъв хубав език е описана, че сякаш бях там и наблюдавах какво се случва. Книжката се чете за един ден, да, на един дъх, както се казва, но може би по-скоро защото е тънка, а не защото нямаш търпение да разбереш какво ще стане по-нататък. Действието се развива в миналия век, героите са едни там петима души, между които се случват разни неща. Историята е може би малко нереална и пренасилена, но простимо. За еднократен прочит и кратък размисъл след това става, но не съм сигурна дали бих се върнала към авторката. Някак си очаквах повече. Хм.
Какво харесах в книгата:
Харесаха ми описанията на външния вид и характера на героите, стилът като цяло ми хареса, както и природните картини и морския вкус... Сякаш бях там, сякаш гледах филм, толкова ясно виждах вилата, морето, пясъка, боровата горичка...
Какво не харесах в книгата:
Това, че бързо свърши. :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар