петък, 7 юни 2013 г.

Последната лекция

автор: Ранди Пауш
издателство: Хермес
страници: 240
цена: 14.95лв

Много прехвалена книга, разтърсваща била, карала те да се замислиш, не знам какво си още. Не ми хареса, прочетох я, защото видях, че се чете бързо и няма да ми отнеме много време, но е толкова, хм, каква дума да използвам... лековата, повърхностна, вестникарска, е да и непринудена, че повече няма накъде. Авторът, Бог да го прости, си личи, че не е изнасял лекцията си с някаква комерсиална цел. Искал е просто да разкаже за живота си пред много хора - последните му минути слава. Хубаво, сам си каза, че е себично (не помня каква дума точно използва той), но е човешко. Със същия успех такава книга може да напише всеки един от нас, който е живял малко повече от 20 години.

Когато виждаш, че не правиш нещо както трябва и вече никой не си прави труда да ти го казва, значи нямаш работа на това място.
Избрах този цитат, защото ми напомни за мен и отношението на тези, които трябваше да ми дадат шанс, но не го направиха. Затвориха си очите, отписаха ме.

Според мен, ако работиш повече часове от някой друг, през това време ти ставаш по-добър в съответната област.
А това трябва да си го спомням по-често.

Толкоз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар